• ارائه دهنده انواع سرورهای مجازی و اختصاصی از کشور های مختلف آلمان،کانادا،فرانسه،انگلیس،آمریکا،ایران
  • ارائه دهنده انواع هاستینگ های ایران و خارجهاست لینوکس ،هاست پر بازدید ،هاست دانلود
  • بهینه سازی و سئو انواع وب سایتتضمینی در صفحه اول گوگل باشید
1 2 3

هاست اسپانسری-اسپانسر سایت

بی اس دیتا در نظر دارد تا برای افرادی که توانایی هزینه برای میزبانی و سایت خود را ندارند بصورت اسپانسری به مدت نامحدود میزبانی مینماید.شرایط میزبانی شامل :
–سایت میزبانی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد – عدم انتشار مطالب غیر اخلاقی ،سیاسی ،توهین به ادیان ،و مطالب مربوطه بصورت مستقیم و غیر مستقیم
– دارای حداقل بازدید روزانه بیش از 200 بازدید کننده(برای سایت های قدیمی)
– قرار دادن لینک و بنر سایت بی اس دیتا بعنوان حامی و اسپانسر سایت میزبانی شونده
– هاست و سرور های که بعنوان اسپانسری ارائه میشود بر اساس نیاز سایت میباشد و تنها برای یک سایت ارائه میشود در صورت مشاهده چندین سایت بر روی هاست اسپانسری با اطلاع قبلی به مدیریت سایت از ارائه ادامه خدمات معذوریم
– برای اطلاعات بیشتر و بررسی سایت با پشتیبانی تماس بگیرید (ارسال تیکت )

هاست ( میزبانی وب ) خود را چگونه انتخاب کنیم ؟


وب سایت ها به عنوان ویترین و نماینده شرکت ها و سازمان ها در دهکده جهانی جایگاه خود را در کشور ما باز کرده اند . نیاز به راه اندازی وب سایت ها ، نیاز به خدمات هاست ( خدمات میزبانی وب ) را با خود به همراه آورده است . در حال حاضر خدمات هاست ( خدمات میزبانی وب ) در ایران به حوزه ای مهم جهت بسترسازی حضور ایرانیان در دهکده جهانی تبدیل شده است . در ادامه سعی خواهیم نمود به بررسی شاخص های ارائه خدمات هاست ( خدمات میزبانی وب ) و چالش های ارائه این خدمات در کشور ایران بپردازیم .

شاخص های خدمات هاست ( خدمات میزبانی وب )


با وجود صدها سرویس دهنده خدمات هاست ( خدمات میزبانی وب ) در اینترنت ، این سوال که میزبانی ( هاست ) سایت خود را به کدامین سرویس دهنده بسپاریم سوالی است که همواره ذهن مدیران و مسئولان سایت ها در بخش های مختلف دولتی و خصوصی را به خود مشغول کرده و اغلب بدون رسیدن به پاسخ قاطعی ، بر اساس پارامترهایی مانند تبلیغات و یا هزینه خدمات یک سرویس دهنده انتخاب می شود . اما به راستی چه شاخص هایی در تعیین سرور میزبان سایت ما موثر است و چگونه به ارزیابی و بررسی خدمات پیشنهادی یک سرویس دهنده بپردازیم و دست به انتخاب بزنیم ؟ در ادامه به شاخص های کلیدی و موثر جهت انتخاب ارائه دهنده خدمات هاست ( خدمات میزبانی وب ) می پردازیم

امنیت


کلیدی ترین شاخص جهت انتخاب هاست ( میزبانی وب ) بحث امنیت سرور میزبانی است . مهمترین مواردی که از یک هاست ( میزبان وب ) جهت افزایش امنیت سرور توقع می رود عبارت است از نصب و راه اندازی دیواره های آتش و سیستم های تشخیص مهاجم به صورت سخت افزاری و یا نرم افزاری ‚ تنظیم صحیح و بهینه حقوق دسترسی کاربران برروی سرور جهت جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز ‚ تنظیم نرم افزارهای مختلف نصب شده بر روی سرور با حقوق دسترسی صحیح جهت جلوگیری از نفوذ هکرها ‚ حذف نرم افزار ها و سرویس های اضافی بر روی سرور میزبان ‚ تغییر تنظیمات ، آدرس ها و رمزهای عبور پیش فرض نرم افزارها که یکی از راه های نفوذ خرابکاران به سیستم ها می باشد .

پایداری خدمات ارائه شده


شاخص مهم بعدی در انتخاب سرور میزبان یا همان هاست ، تضمین ارائه دهنده خدمات مبنی بر میزان پایداری سرویس ارائه شده می باشد . آنچه در این موارد مطرح است عبارت است از : ضریب پایداری و در دسترس بودن سایت و سرویس در طول یک روز، یک ماه و یک سال ‚ داشتن سرورهای Mirror جهت جلوگیری از توقف سرویس ها در صورت بروز مشکلات سخت افزاری ‚ بودن مرکز داده (Data center) پشتیبان تا در صورت ایجاد اختلال در مرکز داده اول ، سرور پشتیبان در مرکز داده دوم اقدام به پاسخگویی نماید . اهمیت پایداری و در دسترس بودن سایت شما در اینترنت و تناسب آن با هزینه های در نظر گرفته شده توقع شما را از یک سرویس دهنده در این موارد مشخص می کند .

کیفیت پشتیبانی سرورهای میزبان ( هاست )


داشتن تیم تخصصی از سوی ارائه دهنده خدمات هاست ( خدمات میزبانی وب ) که بصورت دائم اقدام به پشتیبانی سرورهای میزبانی می نماید از نکات مهم جهت انتخاب یک سرویس دهنده خدمات هاست ( خدمات میزبانی وب ) می باشد . تیم پشتیبانی سرورها خدمات زیر را برای مشتریان فراهم می آورد : تهیه نسخه های پشتیبانی از اطلاعات در بازه های زمانی مشخص : تهیه این پشتیبان ها و قابلیت دسترسی آنها در شرایط بحرانی از مواردی است که معمولاٌ اهمیت آن در زمان وقوع بحران و مشکل از سوی مشتریان درک می شود . نصب آخرین نسخه های نرم افزارهای نصب شده بر روی سرور و امکان استفاده از قابلیت های جدید آنها مانیتورینگ دائم سرورها و کنترل صحت عملکرد نرم افزارها و سرویس های ارائه شده . این امر در افزایش امنیت و ضریب پایداری سرویس ها بسیار موثر خواهد بود . بررسی Logهای رخدادهای مختلف بر روی سرور جهت کنترل مسائل امنیتی و مشکلات احتمالی سرویس ها

پشتیبانی کاربران


تیم پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران و سیستم پیگیری آنها از مواردی است که کاربران بیشترین واکنش را نسبت به کیفیت آن دارند . آنچه در این موارد مهم است : ضریب دسترسی بخش پشتیبانی ‚ سرعت عمل و کیفیت پاسخ های ارائه شده ‚ توانایی تیم پشتیبانی به پاسخگویی به سوالات فنی و تخصصی کاربران ‚ پیگیری مشکلات و بوروکراسی لازم جهت انجام این امر‚ بودن سیستم اداری لازم جهت نظارت و مدیریت مشکلات و شکایات احتمالی کاربران

– برای اطلاعات بیشتر و بررسی سایت با پشتیبانی تماس بگیرید (ارسال تیکت )

ورود به ناحیه کاربری