• ارائه دهنده انواع سرورهای مجازی و اختصاصی از کشور های مختلف آلمان،کانادا،فرانسه،انگلیس،آمریکا،ایران
  • ارائه دهنده انواع هاستینگ های ایران و خارجهاست لینوکس ،هاست پر بازدید ،هاست دانلود
  • بهینه سازی و سئو انواع وب سایتتضمینی در صفحه اول گوگل باشید
1 2 3

قوانین استفاده از سرویس های بی اس دیتا

مشتری موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط بی اس دیتا می باشد که در صورت عدم رعایت ، سرویس توسط ما قطع شده و هرینه ای برگشت داده نمی شود .
قیمت ها در سایت به روز میباشد و مشتری در هر زمان با قیمت های درج شده در سایت میتواند خرید نماید .
بند 1- تعهد سرویس میزبانی : بی اس دیتا متعهد می گردد سرویس ارایه شده را با بهترین کیفیت ممکن و با ضمانت آپ تایم ۹۹% ارایه نماید .
تبصره : سرویس هایی که مشتری به صورت سالانه خریداری کرده باشد در صورت تنزیل هزینه ای برگشت داده نمی شود و یا تغییری در تاریخ سررسید سرویس ایجاد نخواهد شد
بند 2- کنسل شدن سرویس توسط بی اس دیتا :
• بی اس دیتا شاید هر یک از سرویسهای ارائه شده را که بحالت غیر عملی از نظر فنی ، قانونی و یا هر دلیل دیگر در می آید را کنسل نماید ولی به مدت قابل قبولی به مشتری خبر داده و فرصت می دهد تا اطلاعات لازم را از روی سرور برداشته یا به مکان دیگری انتقال دهد .
• درصورتی که بی اس دیتا سرویسی را کنسل نماید بطوریکه مشتری کلیه موارد و شرایط قرارداد را رعایت کرده باشد ، کلیه هزینه های دریافتی برگشت داده می شود .
بند 3- کنسل شدن سرویس توسط مشتری و بازگشت هزینه :
عودت مبلغ تا 7 روز امکان پذیر میباشد و این عودت تنها در شرایط زیر معتبر است
1-داون بودن سرور برای مدت بیش از 8 ساعت
2-پایین بودن سرعت سرور از سرعت استاندارد جهانی تعیین شده.
• مشتری موظف است که قبل از کنسل کردن سرویس خود ، کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را بردارد . چون به محض کنسل نمودن سرویس ، سرویس مشتری حذف خواهد شد
• توجه مهم ۱ : سرویسهای اضافی که بهمراه هاست خریداری می شود ( مانند پارک دومین ، اد آن [addon domain ] و یاIP اختصاصی و … ) درصورت کنسل کردن ، امکان بازگشت هزینه وجود ندارد .
• توجه مهم ۲ :ضمانت بازگشت هزینه تا ۷ روز ، شامل سرویسهای نمایندگی ، هاست میزبانی، هاست دانلود هستند ولی سرویس سرور مجازی و دامنه شامل هزینه بازگشت نمیباشند.
بند 4- ارتقا سرویس : مشتری می تواند در هر زمانی که مایل بود سرویس خود را ارتقا دهد . در این صورت به نسبت میزان باقیمانده از اعتبار سرویس فقط هزینه ماوتفاوت سرویس دریافت می شود .
بند 5- مالکیت سرویس – تغییر مالکیت : سرویسها با توجه به حقیقی / حقوقی که خریداری می شود ، مالک و صاحب امتیاز سرویس خواهند بود .
• شخص حقیقی : که بصورت آنلاین از داخل وب سایت سفارش میدهد ، با مشخصات و ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد می کند بعنوان مالک سرویس شناخته می شود . اطلاعات محرمانه سرویس ( مانند درخواست رمز ) ، پشتیبانی و پاسخگویی فقط به ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد شده ، داده می شود . بدیهی است مشتری می تواند در هر لحظه که می خواهد ایمیل خود را در پورتال پشتیبانی تغییر دهد . چنانچه به ایمیل خود دسترسی نداشته باشد ، تنها با ارایه کارت شناسایی معتبر که منطبق بر مشخصات خریدار در هنگام ثبت نام می باشد و درخواست نامه کتبی ، می تواند مشخصات و ایمیل خریدار را از طریق پشتیبانی تغییر دهد .
• شخص حقوقی : که بصورت کتبی و با قرارداد رسمی که بصورت حضوری یا فاکس ارسال می گردد ، سرویس خریداری می شود و از بی اس دیتا فاکتور رسمی دریافت می کند . مالک سرویس شرکت می باشد و شخصی را بعنوان نماینده و مدیر سایت خود معرفی می نماید . شرکت هرلحظه که بخواهد می تواند با نامه سربرگ شرکت بهمراه مهر شرکت و صاحبان امضا ، مدیر و اشخاصی که مجوز دریافت رمز را دارند به بی اس دیتا اعلام نماید .
• توجه : شرکت ها نمی بایست سرویس های را از داخل وب سایت و بصورت شخص حقیقی خریداری نمایند . در غیراین صورت بی اس دیتا به روش شخص حقیقی عمل کرده و تغییر مالکیت تنها با رضایت خریدار قبلی می باشد .
بند 6 – جریمه دیرکرد : صورتحساب از ۱۴ روز قبل از موعد پرداخت برای مشتری صادر می شود (برای سرویس ماهیانه ۷ روز قبل صادر میشود). مشتری مهلت دارد تا زمان موعد آنرا پرداخت نماید . بعد از ۷ روز از تاریخ انقضا ، توسط سیستم بصورت اتوماتیک ۱۰% از کل هزینه صورتحساب با حداقل ۱۰،۰۰۰ ریال ، جریمه تعلق می گیرد و به هزینه صورتحساب اضافه می شود .
بند 7- عدم پرداخت به موقع : سرویسهای میزبانی بعد از 1 روز در صورت عدم پرداخت معلق خواهد شد(سرویس هاس سرور مجازی بعداز ۲۴ساعت در صورت عدم پرداخت معلق خواهد شد). البته بجز سرویس دومین ، که به محض انقضای دومین از سوی رجیستر غیرفعال خواهد شد و حداکثر تا ۳۰ روز سرویس را بصورت غیرفعال بر روی سرور نگه می دارد و بعد از آن می تواند از روی سرور حذف نماید(در مورد سرور مجازی3روز است) .
• توجه : در صورت مسدود شدن سرویس شما امکان ارائه بک آپ و یا ارتقا یا کاهش سرویس وجود ندارد
بند 8- شرایط اختصاصی : بی اس دیتا و مشتری نسبت به سرویسی که ارایه می شود تعهداتی دارد که به تفکیک در پایین آمده است :
ب)هاست های اشتراکی بی اس دیتا :‏
1- تا 5 روز مشتری فرصت دارد از تاریخ انقضای هاست ، اقدام به تمدید آن نماید و پس از آن کلیه اطلاعات پاک خواهد شد .
2- استفاده محدود از امکانات سرویس : مشتری محدود به میزان استفاده از امکانات مشخص شده ( مانند میزان پهنای باند ، میزان فضا ، تعداد ایمیل ، تعداد ساب دومین و … ) در سرویس خریداری شده می باشد و در صورت مصرف بیش از حد مجاز تعیین شده ، سرویس بحالت تعلیق در آمده و مشتری مجبور است که سرویس خود را ارتقا دهد .
3- کاربر بی اس دیتا متعهد میشود در کنار سرویس بک آپ گیری بی اس دیتا شخصا نسبت به نگهداری اطلاعات خود اقدام کند و در شرایطی که بک آپ در اختیار بی اس دیتا نباشد مسئولیت اطلاعات به عهده خود کاربر می باشد.
4- از میزبانی وب سایت هایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند معذوریم.
5- استفاده از سرویسهای ایمیل : مشتری با شرایط زیر می تواند از سرویسهای ایمیل بهره ببرد :
• در هر ساعت بیشتر از 30 ایمیل نفرستد . این محدودیت جهت کارایی سرویس گذاشته شده است .
• هر ایمیل نباید بیش از ۱۰۰ گیرنده داشته باشد . این محدوییت جهت سرعت و کارایی سرویس گذاشته شده است .
• برای ایمیل های که بصورت POP3 استفاده می کنید ، بیش از ۱۰۰ بار در هر ساعت نمی توانید ایمیل خود را چک نمایید . زیرا باعث کاهش کارایی سرور می شود .
6- دیگر محدودیت استفاده از سرویسها :
• اکانت مشتری نباید بیش از ۲۰ پروسس در هر لحظه اجرا کند.
• Cron job ( وظایف تعریف شده و زمانبندی شده ) فاصله اجرای پروسس ها نباید کمتر از ۳۰ دقیقه باشد .
7. نصب و راه اندازی وب سایت های خبرخوان تا اطلاع ثانوی تنها در سرویس های هاست پربازدید مجاز می باشد و در صورت مشاهده راه اندازی اینگونه وب سایت ها در سرور های میزبانی معمولی وب سایت متخلف مسدود شده و در صورت صلاحدید مدیریت جریمه نیز لحاظ خواهد شد
ج)سرویس های نمایندگی بی اس دیتا :‏
‏۱٫مشتری نمایندگی ها موظف به رعایت قوانین هاست های اشتراکی (توضیح در ب) ‏می باشند.در صورت عدم رعایت قوانین مدیر سرور این اجازه را دارد اکانت های ‏مشتریان را بدون اطلاع قبلی ساسپند نمایند.نماینده می تواند در پنل نمایندگی دلیل ‏ساسپند شدن اکانت مشتری را مشاهده نماید.‏
‏۲٫فضای اضافی – سرویس اضافی : نماینده هر گونه فضا –پهنای باند‎-‎‏ ‏ip‏ – سرویس ‏اضافی خریداری نماید،غیر قابل باز گشت خواهد بود.‏
‏۳٫زیر نماینده:نمایندگان می توانند با فضا و هاست خریداری شده، پنل نمایندگی برای ‏مشتریان خود ایجاد کنند.در صورت کنسل (انصراف) نمودن سرویس خود،کلیه ‏سرویس های مشتریان و زیرنماینده ها هم بدون بازگشت هزینه بسته یا حذف خواهد شد.‏
۴٫نماینده می تواند در صورت عدم فعالیت خود اکانت های مشتریان و نمایندگان خود ‏را به بی اس دیتا واگذار نماید. بی اس دیتا در زمینه پذیرفتن میزبانی مشتریان ‏نماینده مختار خواهد بود و هیچگونه تعهدی نسبت به نماینده نخواهد داشت.‏
۵٫اتمام سرویس نمایندگی : تا 7 روز مشتری فرصت دارد از تاریخ انقضای هاست ، اقدام به تمدید آن نماید و پس از آن کلیه اطلاعات پاک خواهد شد .
۶٫پهنای باند : درحال حاضر برای هاست های لینوکس هیچ محدودیتی از نظر مصرف پهنای باند برای نمایندگان و مشتریان آنها درنظر گرفته نشده است . و هاست های ویندوز درصورتی که میزان مصرف پهنای باند از حدودی که تعیین شده تجاوز کرد ، سرویس بحالت تعلیق درخواهد آمد .
۷٫ بازیابی اطلاعات و دیتابیس توسط کاربر: جهت سایتهای بسیار بزرگ که حجم فایلها و یا دیتابیس بالایی دارند ، بازگردانی آنها ممکن است کاری بسیار زمانبر بوده باشد . چنانچه مدت بازگردانی این سایت بیش از ۳۰ دقیقه زمان ببرد ، باید سریعا کار را متوقف کرده و از مدیر سرور بخواهد که اطلاعات را با دسترسی بالاتر بازیابی کند . چون ما به کاربران اجازه اجرای یک پروسس بیش از ۳۰ دقیقه را نمی دهیم و آنرا متوقف می کنیم . ما اینکارو در زمان مناسب و زمانی که سرور ترافیک کمتری داشته باشد ، انجام می دهیم
.هزینه بازیابی اطلاعات تا ۱ گیگابایت ( به شرط درخواست یکبار درهر ماه ) رایگان بوده و در غیر این صورت و همچنین در مورد بکاپ هایی با حجم بیشتر از یک گیگابایت با هزینه ای که در قسمت تعرفه های سرویس های نمایندگی قید شده ، قابل انجام خواهد بود.
د)سرور های مجازی:‏
‏۱٫ بی اس دیتا کلیه اطلاعات،رمز،روت سرور را در اختیار مشتری قرار داده و ‏اجازه ورود و دخل و تصرف و دسترسی و ویرایش ویا مشاهده فایل های مشتریان را ‏ندارد.‏
‏۲٫ بی اس دیتا دسترسی کامل به سرور را در اختیار مشتریان قرار می دهد و ‏هیچگونه دخالتی در مدیریت سرور ندارد.لذا مسئولیت نگهداری و امنیت داده ها بر ‏عهده مشتری خواهد بود.‏
‏۳٫ بی اس دیتا پشتیبانی و اشکالات مربوط به سرور و دیتاسنتر ویا شبکه را به عهده ‏و پاسخگو خواهد بود.‏
‏۴٫پشتیبان گیری از اطلاعاتvps ‎‏ به عهده مشتری خواهد بود و در صورت نیاز می ‏تواند سرویس پشتیبان گیری از بی اس دیتا را جداگانه خریداری نماید.‏
‏۵٫مشتری ملزم به رعایت قوانین دیتاسنتر از قبیل قانون کپی رایت، عدم ارسال اسپم ‏و … را خواهد بود.‏
۶٫ مشتری مجاز به استفاده از منابع حافظه و پردازنده به میزان تعیین شده می باشد . به تشخیص بی اس دیتا درصورتی که بیش از حدمجاز استفاده نماید ، می بایست سرویس خود را ارتقا و یا به سرورهای اختصاصی انتقال دهد.
۷٫درصورتی که پهنای باند بیش از مقدار تعیین شده مصرف شود ، صورتحسابی در پایان هر ماه برای مشتری ارسال می گردد که می بایست آنرا پرداخت نماید .
‏۸٫به جهت اینکه ‏vps‏ منابع سرور را بصورت انحصاری اشغال کرده،حداقل ۷ روز قبل از ‏اتمام سرویس وظیفه دارد برای تمدید سرویس یا اعلام کنسل سرویس خود اقدام ‏نماید.در غیر این صورت بی اس دیتا این اختیار را دارد در پایان ماه سرویس را قطع نماید .
ه)سرورهای اختصاصی(‏dedicated server‏) :‏
‏۱٫مشتری ملزم به رعایت قوانین دیتاسنتر است. در صورت عدم رعایت قوانین ‏دیتاسنتر ویا به هر دلیل دیگر سرور بسته شود، بی اس دیتا هیچگونه مسئولیتی در ‏این زمینه نخواهد داشت.در صورت داشتن فعالیت خاص،قبل از خرید سرور،می ‏توانید در مورد مجاز بودن و امکان نصب و استفاده روی سرور از بی اس دیتا سوال کنید و ریز قوانین و شرایط استفاده از سرورهای اختصاصی تنظیم شده توسط دیتاسنتر را ‏مطالعه نماید.
‏‏۲٫ ۱۵ روز قبل از سر رسید سرور می بایست هزینه سرور برای ماه دیگر پرداخت ‏گردد.در غیر این صورت کنسلی سرور به دیتاسنتر اعلام شده و سرور در ماه آینده ‏غیر قابل استفاده خواهد بود.‏
شرایط و قوانین کلی در ۸ بند تهیه و تنظیم شده است و در صورت تغییر به اطلاع مشتریان خواهد رسید
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد